Wij verzenden standaard pakketpost altijd via PostNL. Dit doen wij omdat PostNL naar onze mening de betrouwbaarste en snelste leveringen verzorgt. In vrijwel alle gevallen zijn de pakketten die vandaag worden verzonden, de volgende dag in huis.
Houd er wel rekening mee dat PostNL op feestdagen gesloten is! PostNL haalt op die dagen geen bestellingen bij ons op en bezorgt ook niet.
Op welke feestdagen wordt niet bezorgd?
1 januari – Nieuwjaarsdag
10 april – Tweede paasdag
27 april – Koningsdag
5 mei – Bevrijdingsdag
9-10 mei – Hemelvaartsdag
28 mei – Tweede Pinksterdag
25 december – Eerste Kerstdag
26 december – Tweede Kerstdag
Voor een brievenbus zending rekenen wij € 4,50. Deze verzendmethode is alleen beschikbaar voor kleine onderdelen met weinig gewicht
Zodra we uw bestelling hebben verzonden, sturen we u een e-mail met een track & trace-code. Hiermee kunt u eenvoudig online volgen waar uw pakket is en wanneer het bij u wordt bezorgd. We houden u ook op de hoogte met een bericht zodra het pakket onderweg is en wanneer het is afgeleverd.
Elk besteld onderdeel, groot of klein, wordt zeer zorgvuldig ingepakt. We proberen het pakket altijd volledig op te vullen, zodat de producten niet kunnen schuiven of beschadigen. Mocht er toch een beschadiging ontstaan, dan verzoeken wij u vriendelijk om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Dit kan via e-mail of WhatsApp.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling? (Op voorraad)
Wij breiden onze voorraad continu uit zodat wij zo snel mogelijk kunnen leveren. Als u vóór 15:00 uur bestelt en het product is bij ons op voorraad (dit staat vermeld onder elk product), verzenden wij het nog dezelfde dag.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling? (Niet op voorraad)
Als er bij een product niet wordt vermeld dat het op voorraad is, is de levertijd meestal 1 tot 4 werkdagen. Meestal wordt het artikel binnen 2 werkdagen verzonden. Bij sommige artikelen is de levertijd wat langer, omdat deze vaak van verder weg moeten komen.
Heeft u een bestelling geplaatst en wilt u deze wijzigen of annuleren? Wij kunnen uw order nog aanpassen of annuleren zolang deze ons magazijn nog niet heeft verlaten. U kunt de status van uw bestelling eenvoudig controleren in uw account.
Zodra de status van uw bestelling verandert naar “verzonden”, is uw pakket ingepakt en onderweg naar u. Op dat moment is wijzigen of annuleren niet meer mogelijk, maar u kunt het pakket uiteraard wel retourneren nadat u het heeft ontvangen.
Nog vragen of twijfel je ergens over? Stuur ons even een appje of mailtje
Klik op het icoon en wordt automatisch naar de chat gestuurd